#59 - Vol.8 chapter 59 04-12-2017 | #58 - Misunderstanding 09-05-2017 | #57 - Vol.7 chapter 57 03-22-2017

Araba Nasıl Yıkanır ? | Honda s2000 Drift | Matkaps - Okan Çekiç

Selamun Aleyküm Kankalarım ,
İnstagram hikayeler kısmında araç yıkarken yaptığım paylaşımların ilginizi çektiğini dm yoluyla bana defalarca bildirdiniz.Bende güzel bir seriye TRvision'da isteğiniz üzre giriş yaptım.Aracın nasıl yıkanması gerektiğini ve güzellik sırlarını part part sizlerle paylaşacağım.Yorumlarınız benim için çok önemli umarım sıkılmadan izler fikirlerinizi iyi yada kötü yorumlar kısmında benimle paylaşırsınız.
İyi Seyirler..

YORUMLAR

  • Adam arabayı çalıştırırken bile bismillah diyo okan abiden kimseye zarar gelmez

    Serkan GürçaySerkan Gürçay5 gün önce
    • Havuz partilerinde üstsüz kızlarla fotolar paylaş ardından 2 hadis paylaş.Tebrikler salak ergen kitlenin gönlünü kazandınız ;)

      Uğur TaşUğur Taş2 gün önce
    • küfür ederek çalıştırcak değil ya :D

      Furkan ReyizFurkan Reyiz2 gün önce
    • İnstagram Storylerinde Ara Ara Çok Güzel Hadisler Paylaşıyor

      Onur GünaydınOnur Günaydın3 gün önce
  • Adam bildigin arabaya kese yapıyor :D

    AhmedYusufAhmedYusuf12 saatler önce
  • Herşey iyi güzel anlatıyon da araba güneş te yıkanırsa su mercek etkisi yapar vernik gümler güeş yanıgı olur seramik falan kurtarmaz

    Yalçın KaraYalçın Kara14 saatler önce
  • Müzik ne zaman piyasaya sürülecek reis

    Burak PolatBurak Polat15 saatler önce
  • 9 47 drki arabanin plakasi urfaliya ait

    Ferhat ÖzgülFerhat Özgül20 saatler önce
  • Petrolde araba yıkamayın köpüğün içinde çok su var ve daha çok köpürmesi için kimyasal madde var pasta cila+hızlı cila atıldıgı zaman hepsini akıtıyor ve sürekli tuttugun zaman boyayı bile atıyor seviliyorsun

    MusaMusaGün önce
  • Abi hep şu arabaya pis diyosun arabanın üstü ayna gibi maşallah 😁😂

    Arda YıldırımArda YıldırımGün önce
  • Matkap'ss okan çekiç

    Burak çınarBurak çınarGün önce
  • Kanalıma abone olana abone olurum adı elif denli ve şirin baba profili olan

    elif denlielif denliGün önce
  • abi arabayı niye yikiyorsun araba zaten yıkanmış

    Sonmez SevdaSonmez SevdaGün önce
  • abi bir videonda balata tozu temizleyici ile ilgili çekermisin?

    Mustafa CanMustafa CanGün önce
  • Abi pasta cila videosu gelsin

    Alperen ArslanAlperen ArslanGün önce
  • Abi senin arabanın üstündeki siyah kaplamayı yıkıyormusun bunu çok merak ediyorum matkaps ekibi ve seni çok seviyorum.

    Eyüpcan YücelEyüpcan YücelGün önce
  • Bir gün antalyaya yolum düşerse ekibi ziyaret edilebilirim ❤MATKAP'S❤

    Erol ÇöçelliErol ÇöçelliGün önce
  • Reyiz eline sağlık çoğu kişiden yıkamacıdan daha iyi bir işçilik var tabiki. Ama bir tavsiyem var aracı köpüklerken önce belden yukarısını bitirip daha sknra belden aşağısına geçmek daha iyi 😃 böylelikle aşağıdaki kir yukarıya taşınmaz. Birde tabancayı biraz daha yakın tutmak daha iyi olur ab çünkü uzaktan tutunca tanzikten faydalanamıyoruz ama biraz daha yakın olursa normal yıkama ilr çıkmayan kirleri alırsın abi. Eline emeğine sağlık abi 😃😎

    BERATTHEROBERATTHEROGün önce
  • Arabanın güzelliğine bak yaaa

    nijhat Aliyhevnijhat AliyhevGün önce
  • abi cilama videosu gelsin

    reşat kabayelreşat kabayelGün önce
  • şu aqua delux kurulama havlusunun bi test videosu gibi çeksen çok iyi olur aslında o paraya değer mi değmez mi

    Çağdaş Buğra GİTMEZÇağdaş Buğra GİTMEZ2 gün önce
  • Bu malzemeleri nereden temin edebiliriz ?

    Okan KırcaerOkan Kırcaer2 gün önce
  • Ulan kaç yıllık hayalim hala öyle allah isteyen herkese versin

    Mustafa KarabörkMustafa Karabörk2 gün önce
  • Abi lastiklere parlatıcı spreyi sıkarken lastikleri kuruluyormusun yoksa ıslak halde mi spreyi sıkıyorsun ?

    vrl trdvrl trd2 gün önce
  • S 2000 kaç para

    Honda AysHonda Ays2 gün önce
  • Kendine kıyak geçen adam gibi adam

    LoRd MdYzLoRd MdYz2 gün önce
  • Kaportaya Uyguladıgın ped i Janta Uygulaman Dogrumuydu kanka.

    Serra BeatsSerra Beats2 gün önce
  • Aq alt tarafı bi araba yıkıyon yani niye bu kadar yoruyon kendini

    Ufuk GökçeUfuk Gökçe2 gün önce
  • Harbiden kral adamsın Erman a gözlük yakısmıs

    Yusuf UçarYusuf Uçar2 gün önce
  • Abi motorun fiyatı ne

    oyun manyağıoyun manyağı2 gün önce
  • Bu seri tutar! Daha çok gelsin abi

    kadirhan Arslankadirhan Arslan2 gün önce
  • Seni görünce ben üşendim abi kim uğralacak o kadar

    tunahan Yıldıztunahan Yıldız2 gün önce
  • ayrıca jantları yıkarken sünger tarzı bişiler kullanabilirsin.elindeki eldiven zarar görür aralarına felan sokarsan jantın

    hakanhakan2 gün önce
  • 🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    Reco KngReco Kng2 gün önce
  • Sanayi devamlı trafiğe açık bir alan. sadece levha ve trafik lambalarının az bulunduğu bir yer.

    Taşkın DoğancanTaşkın Doğancan2 gün önce
  • O arabay tazdikli su vurmaya kiyamam amk ben

    SemihSemih2 gün önce
  • ulan varmı böyle adalet içme suyu 1.25 araba yıkayınca 10litre su gidiyo 1 tl ye :)

    Tuğhan KarahasanoğluTuğhan Karahasanoğlu2 gün önce
  • Araba için kullandığın malzemeleri anlatırsan

    Berkay AkbagBerkay Akbag2 gün önce
  • Abi arabayı pis diye yıkamaya getirdiğin halde tertemiz ya😂

    I LOVE CARSI LOVE CARS2 gün önce
  • keseyi bol at okan abi

    özer Kocaközer Kocak2 gün önce
  • Yıldızmısın Mübarek O Ne Parlaklık Matkapss

    SyBrosSyBros2 gün önce
  • 14:43 küresel ısınma var dünyada şerefsiz .. koptum yaa :))))

    afrikali aliafrikali ali2 gün önce
  • Arabasına Temiz bakanlara selam olsun

    UFUK ÖZKANUFUK ÖZKAN2 gün önce
  • pasta cilayı bekliyoruz

    hakan karadenızhakan karadenız2 gün önce
  • Okan abi kullandığın malzemeler ile ilgili bi video çeksen olur mu(rica etsem ) . Çünkü o malzemelerden bende alacağım . Diğer arkadaşlarada yardımcı olursun. Kralsın abi seviliyorsun. Ankaradan selamlar 😎😎😎👋👋

    MERT 《《ULUSOY》》MERT 《《ULUSOY》》2 gün önce
  • - Kovamiz hazir kardes, ister misin ? +Bence yapma 😂👍🏻👍🏻

    Ahmet Mert YılmazAhmet Mert Yılmaz2 gün önce
  • ışıl ışıl heryer heryersankı pavyon xd

    furkan karabacakfurkan karabacak2 gün önce
  • motorun aynısından bizde var yamaha 100 bws kırmızı

    Nazmi OzenNazmi Ozen2 gün önce
  • Lan gecen 2 tl lik kopuk atan adam bize araba yikamayi ogretiyo ag 😂😂😂

    Muhammed ali karabaşMuhammed ali karabaş2 gün önce
  • S2000 senin mi

    Mücahid OzrMücahid Ozr3 gün önce
  • Yapma lan av ooo

    ATAKAN DESİGNATAKAN DESİGN3 gün önce
  • Abi devamlı video istiyoruz

    YBGYBG3 gün önce
  • BICI BICI

    ALİ ÇALIŞKANALİ ÇALIŞKAN3 gün önce
Araba Nasıl Yıkanır ? | Honda s2000 Drift | Matkaps - Okan Çekiç