Stan Lee's Lucky Man | VideoPad Free Video Editor 4.00 | Transformers :...

ENES BATUR İLE HER ŞEYİ KONUŞTUK! ( BAŞAK KARAHAN AYRILIĞI, ORKUN IŞITMAK )

Merhaba arkadaşlar! #EvTuru serimizin final bölümünde #EnesBatur 'un evine konuk olduk. Hem yeni evini gezdik hem de birbirinden zorlu sorularımızı sorduk. İddia ediyorum; bugüne kadar Enes Batur ile yapılmış en özel sohbetlerden olabilir! Şimdiden iyi seyirler! 💙
Abone olmayı unutmayın! ►goo.gl/SjM2ZI
İZLEMENİZ GEREKEN DİĞER VİDEOLARIM:
► YENİ ÇALIŞMA ODAM! - 4dking.info/detail/video-ji68LSSqFBk.html
► KIZ ARKADAŞIMLA BİRBİRİMİZİ NE KADAR TANIYORUZ? - 4dking.info/detail/video-9pZEdKTOGqE.html
► ÖV-GÖM (ŞEYDA ÇILDIRDI!) - 4dking.info/detail/video-A2IGcvidkuc.html
► KIŞKIRTMADAN SONRA AYRILDIK MI? - 4dking.info/detail/video-9usxYf1uYco.html
► KAFALAR SÖZÜNÜ TUTTU! ( SAKALLARI GİTTİ! ) - 4dking.info/detail/video-KkjOPoUSCUA.html
------------------------------------------------
Beni takip edebileceğiniz, merak ettiklerinizi çekinmeden sorabileceğiniz sosyal medya hesaplarım:
Instagram: instagram.com/gungorburak
Twitter: twitter.com/burakgungor0

YORUMLAR

  • DEVAMI ÇARŞAMBA 17.00’da! instagram.com/gungorburak/

    Burak GüngörBurak Güngör25 gün önce
    • burak abi neden yalan söylüyorsun 1 ay oldu hayla yayınlamadın yalan söyleme

      hasret hazırcıhasret hazırcı2 gün önce
    • NEDEN VİDEYO SİLİNMİŞ

      Bayhan YalçınBayhan Yalçın2 gün önce
    • DEVAMI YOKMU

      Bayhan YalçınBayhan Yalçın2 gün önce
    • 12:13 :D

      Nisa nur SaykalNisa nur Saykal3 gün önce
    • nerde ?

      Kadir ÇINGILKadir ÇINGIL3 gün önce
  • Acıdım acıdım

    özüm nur bedişan özcoşar kanalıözüm nur bedişan özcoşar kanalı2 saatler önce
  • Yaaa kıyamam başak ablayı duyduktan sonra yüzü düştü

    Ecem NazEcem Naz2 saatler önce
  • Enes baturun yeni logosunu görenler

    YAMUK MİKRAFONYAMUK MİKRAFON3 saatler önce
  • waow

    Efe KaleciEfe Kaleci18 saatler önce
  • Kızları valumluyodun krdşm ne arkadaşlığı

    Kara DüşünceliKara Düşünceli18 saatler önce
  • nerde amk 2. bölüm

    Doruk HDDoruk HD19 saatler önce
  • Lan sanane başak karahanla ayrildisa ayrildi sanane aq

    yasin ytyasin yt19 saatler önce
  • -WAOW-

    Taha OkuyucuTaha Okuyucu20 saatler önce
  • 😥🙌🏿😊💜😂😘👍

    Esin ŞahinEsin Şahin22 saatler önce
  • Abi part 2 i neden gelmiyo?

    Xeyyam HuseynovXeyyam Huseynov22 saatler önce
  • eğer 2. film 1. sinden 5 kat daha güzel olacaksa; 0.5= 0 wouwwwww

    Bilge SuBilge Su23 saatler önce
  • 1 ay geçer ve devamı gelmez....

    Mefe 1259Mefe 1259Gün önce
  • Ne alaka orkunla?!😮

    Yusuf AlpwErYusuf AlpwErGün önce
  • Ya hadi 2 . Bölüm

    İrem Akınİrem AkınGün önce
  • Ben Enes Batur’u çok seviyorum

    Kayra06 44Kayra06 44Gün önce
  • Enes Batur sana 5000000000000 Basar Onu SIKIŞTIRMAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!🤬🤬🤬😡😡😡😡👺🤬🤬🤬

    Kayra06 44Kayra06 44Gün önce
  • Kimsenin Çekmesine Kimse Karışamaz . Bu Şu Şekil Çeker O Şu Şekil Çeker Şu Şekil Çeker .

    Baran AdıgüzelBaran AdıgüzelGün önce
  • kafalar napyonuz?

    Murad VeliyevMurad VeliyevGün önce
  • Abi video gelmedi😫😫😫

    Alp MeralAlp MeralGün önce
  • abi 2. bölümü neden kaldırdın? Telif mi attılar?

    Yağmur Dlyn19Yağmur Dlyn19Gün önce
  • enes çççoookkk yyyaakkıışşşııkkkllııı burak ta öööyyyllee

    sudeda TVsudeda TVGün önce
  • ENES PARA İÇİN HİÇ BİR ŞEY YYYAAAPPMMAAZZZ

    sudeda TVsudeda TVGün önce
  • Vauv ne kadar da heyecanlı (VAUV)

    MC MiracMC MiracGün önce
  • Enes:Garip bi tipin var zaten Burak:... Enes: Hehehe Burak: garip bi tipim mi var?

    Ece BilgenEce BilgenGün önce
  • Burak abinin *Waow*ları kadar mükemmel misiniz acb?

    Ece BilgenEce BilgenGün önce
  • Sa beni evede gel buroo

    ReynmenReynmenGün önce
  • fiss

    Huseyn MHuseyn MGün önce
  • fener ağlama

    ONUR OYUNDAONUR OYUNDAGün önce
  • ~Metehan~

    görkem az bayrakgörkem az bayrakGün önce
  • Alper rende bakiyo

    Ali oyuncuAli oyuncuGün önce
  • _ _ _ _

    Azimli Kedi Yaz HesabıAzimli Kedi Yaz Hesabı2 gün önce
  • 2 gelmedi

    esatpro oyun sever 1esatpro oyun sever 12 gün önce
  • 2. Kaldırılmış 😭😭😭

    Melisa YaldızMelisa Yaldız2 gün önce
  • aa

    Asya Doğa KayaAsya Doğa Kaya2 gün önce
  • Arada çıkan waow

    Adem ÖzdemirAdem Özdemir2 gün önce
  • Abi 2.parta yorum yapmıştım kalp atmıştın yemin ediyorum şunu demiştim “şu VAOV Efekti beni benden alıyor😂😂😂😂” bende platoniğime gösterecektim ama video kalktı eğer bu yorumu Görüyorsan yine kalp Atar mısın Atmasanda canın sağ olsun :)

    mirac kızılkayamirac kızılkaya2 gün önce
  • 2 ay geçti hala 2. Bölüm gelmedi 😠😠😠😠

    Gökay YıldızGökay Yıldız2 gün önce
  • yüzde % 70 woow yüzde %30 konuşma

    fatih güvenfatih güven2 gün önce
  • aga be başak diyince gözü doldu aq :(

    Sims CASSims CAS2 gün önce
  • 2. Bölümü neden kaldırdın ki ya

    Emn TnrvrdEmn Tnrvrd2 gün önce
  • Abi 2. videoyu neden sildin

    Cagan OzgurCagan Ozgur2 gün önce
  • Abi neden video yu sildin ?

    EMRE ByndrEMRE Byndr2 gün önce
  • Lan 2 ci partı izliyordum yarıda kaldırıldı😭

    Kamal EliyevKamal Eliyev2 gün önce
  • 2. bölüm geldi ama kaldırmışlat galıba açılmıyo

    Lutfiye AyvazLutfiye Ayvaz2 gün önce
  • Ne güzel reklam izliyorduk araya video koymuşsunuz ama ayıp

    Ruzeyna KirişRuzeyna Kiriş2 gün önce
  • 4:13 çok komik ya :D AAHAHHSSGF

    Nisa nur SaykalNisa nur Saykal3 gün önce
    • Burak abi waov diyo ya alahım hala gülüyorum :D

      Nisa nur SaykalNisa nur Saykal3 gün önce
  • enes in tipindende anlasılıyor fenerbahceli oldugu

    Eylül KirazlıEylül Kirazlı3 gün önce
  • O başağin azini

    Emin MemmedovEmin Memmedov3 gün önce
  • kücük bir camasir odasi dedigi oda benim odamdan büyuk

    Toprak GureliToprak Gureli3 gün önce
ENES BATUR İLE HER ŞEYİ KONUŞTUK! ( BAŞAK KARAHAN AYRILIĞI, ORKUN IŞITMAK )