Season 4 Episode 13 Fork in the Road | God's Own Country (2017) | HD Pee Mak (2013)

FERRARI F12 - S63 AMG - S400 EGZOZ MONTAJLARI ve İSTANBUL YOLCULUĞU

GMG Kanalına Hoşgeldiniz Arkadaşlar...
GMG Garage Araç Kaplama,Cam Filmi ,Kaput Filmi, Body Kit,Boya Koruma ,Chrome Kaplama,Özel Uygulamalar,Göçük Düzeltme,Jant Boyama Merkezidir
Bu Kanalda GMG Garage Mutfağını Sizlere Sunacağız...
Instagram: @gmggarage

YORUMLAR

  • yağrdıyoğz başğan

    Evren ÖzdemirEvren Özdemir11 saatler önce
  • Cls 350 diesel bluetecht 2015 model araca ayni egzoz sistemini uygulasak ayni sesi yakalarmiyiz?

    Ahmet DoganAhmet Dogan10 gün önce
  • Hayırlı Olsun Abi Oyunu Birazdaha Güzellestirin ne olur 1 kalp

    arifmustafa çevikarifmustafa çevik2 aylar önce
  • Başkan gerek karakterin gerek davranışların samimiliğin çok güzel herşey gönlünce gitsin 👍

    Burak CanlıBurak Canlı2 aylar önce
  • abi göçük işi varsa mersindeyiz göçükçü salih usta

    gammerhd 33gammerhd 332 aylar önce
  • Music : Sickick-Infected

    ilkin gulnabatilkin gulnabat3 aylar önce
  • S400'e bu exos kaca mal oldu?

    Billy EminovBilly Eminov4 aylar önce
  • Adam king :)

    you qyou q4 aylar önce
  • Oha lan o nissan gtear mı artık ucak kaplarsınız

    NDNG AminNDNG Amin5 aylar önce
  • Öncelikle merhaba Ilgiyle izliyorum sizi Almanya da yaşıyorum Bu sene tatilde arabamı beyaz folie yaptırmayı düşünüyorum Araba W222 S350d Maliyeti ne kadar olur bir de kaç gün sürer cevabınızı bekliyorum teşekkürler şimdiden.

    Ali CagriAli Cagri5 aylar önce
  • HEP LÜX ARAÇLARA GİDİYORSUN ABİ . BİZ FAKİRLER ÖLELİM Mİ YANİ . BİR GÜNDE ŞAHİNİ KAPLAMAYA GİDİN :(

    Bülent mutluBülent mutlu6 aylar önce
  • Brabus. Techart gibi degildir brabus merkezi almanya Bochum sehrindedir ve a dan z. Ye tuning yapar yani Motor ve sanzuman dahil

    Davut BorkluDavut Borklu6 aylar önce
  • Film seyreder gibi takıldım kaldım walla ankaraya geldiğimde kesin ziyaret edecem sizi 👍👍😊

    Oguz AdarOguz Adar6 aylar önce
  • arabam yok nasıl bi kaplama gider abi

    Caner ÇiçekCaner Çiçek6 aylar önce
  • Android olmasini isteyen +1

    Ferman TarverdiyevFerman Tarverdiyev7 aylar önce
  • Oyun android icin olsa daha guzel olur

    Ferman TarverdiyevFerman Tarverdiyev7 aylar önce
  • Gelen Memnun Galır GMG

    alim aktaşalim aktaş8 aylar önce
  • burak abi kim abi sanki biz tanıyomuşuz gibi adamın soyadı falan söleseniz

    OuzzzOuzzz8 aylar önce
  • Egsoz serdar

    Berkant ErdoganBerkant Erdogan8 aylar önce
  • 15:05 oğlanın gülüşü

    Mehmet KıyakMehmet Kıyak9 aylar önce
  • 24:03 ve 24:05 siyah araba hangi araba

    GGKongGGKong9 aylar önce
  • Bmw ciydim ama su son 2 3 yildir mercedes tasarim olarak rakiplerini ezip geciyor isin acikcasi

    Mehmet DilekMehmet Dilek9 aylar önce
  • abii sizin minibüs brojesi vardı o ne oldu

    Talha 'ScreamolaRip' DönertaşTalha 'ScreamolaRip' Dönertaş9 aylar önce
  • Adamsin

    Yucel ÖztürkYucel Öztürk9 aylar önce
  • abi biraz eski araba kaplayın her neyse abi adamın dibisin

    Cüneyt SevinçCüneyt Sevinç9 aylar önce
  • Hanimlar izlemiyo diyosunuz amaaaa yaniliyosunuz 😊

    Hasret K.Hasret K.9 aylar önce
  • Oyun mobil mi yoksa Pc mi ?

    Ege TulukEge Tuluk9 aylar önce
  • abi arabalardan anlamam sırf muhabbetinizi için dinliyorum :D

    Kadir ÇakırKadir Çakır9 aylar önce
  • Artık ful bu adam vidio çeksin

    Muhammet Emin KılıçalMuhammet Emin Kılıçal9 aylar önce
  • Kazak : TOM FORD

    Serhat Çok ZorluSerhat Çok Zorlu9 aylar önce
  • Harika işler başarıyorsunuz. Allah işinizi rast getirsin inşallah hep yabancı kanallarda görüyorduk böyle başarıları ama TÜRKİYE 🇹🇷 🇹🇷 🇹🇷 mizde'de böyle işler başarılıdığını görmek onur meselesi işinizde başarılar

    hüseyin Altunhüseyin Altun9 aylar önce
  • 25:35 Adamlar Çalışmaktan Kafayı yedi Mustafa Abi 😂😂😂

    Carl JohnsonCarl Johnson9 aylar önce
  • Oyun yaparsan iz efsane olur oyun bence ücretsiz olmalı ve modifiye oyunu olacak

    Galip BilekGalip Bilek9 aylar önce
  • r35

    CløxeCløxe9 aylar önce
  • DİŞLERİNİ YAPTIR MUSA CAGIRAN GAVATI

    A SA S9 aylar önce
  • bmw paspası kaç tl

    Ahmet AvciAhmet Avci9 aylar önce
  • 517 lira ne yediniz dayı böbrek yataklarına kadar sokmuşlar 😂

    Ömer AydinÖmer Aydin9 aylar önce
  • sevmeyen ölsün sizi :D

    Baytar Motovlog MT-07Baytar Motovlog MT-079 aylar önce
  • Yardırmaya devam ediyonuz 😄👍

    Yunus Emre  KozakYunus Emre Kozak9 aylar önce
  • hayaller S400 gerçekler Chevrolet cruze :)

    Tevfik CuraTevfik Cura9 aylar önce
  • Mustafa abi adamdır

    Murat YalazaMurat Yalaza9 aylar önce
  • Arkadaki çalışan arkadaşlar ruh gibi. zaten hiç güler yüz gördüğümü hatırlamam İstanbul esnaflarından, onun için artık onlar gibi şundan ver deyip çıkıyorum. Ankara'nın esnafı sanayicisi öylemi ama, hal hatır, muhabbet, gır gır şamata gırla. 2 sefer git 3. ye aleme gidersin. İstanbuldakine Kolay gelsin hayırlı işler dersin dükkana girdiğin zaman cevap bile vermez...

    İnanç Atayİnanç Atay9 aylar önce
  • F12 güzel olmuş, ellerinize sağlık. Cumartesi günü Kenan'a misafir geldi: 4dking.info/detail/video-ytb-eBfaNUg.html

    Cihan DeribaşCihan Deribaş9 aylar önce
  • Bende reno clio var 1.2 motor 70 beygir beni almazlar oraya valla utandım resmen ya 500 beygir nerde 70 beygir nerde 😔

    Bthn tpBthn tp9 aylar önce
  • 517 lira hesapmı olur be kardeşim :D

    Adem FatherAdem Father9 aylar önce
  • benim kanalıma abone olanlar inşallah annesi ve babası uzun ömürler verir amin

    genel oyuncugenel oyuncu9 aylar önce
  • MERAK EDENLER İÇİN HESAP 517 TL

    ENVER FENER / MÜZİK KUTUSUENVER FENER / MÜZİK KUTUSU9 aylar önce
  • insalah 18 yasıma geldımde yanı 3 yıl sonra acık oluırsanız arabamı sıze yaptırcam

    Lord Of EnesLord Of Enes9 aylar önce
  • abi kasların erimiş laa 🙁

    İHSAN BABAİHSAN BABA9 aylar önce
  • Adress nere

    Sadri badaboom StockholmSadri badaboom Stockholm9 aylar önce
FERRARI F12 - S63 AMG -  S400 EGZOZ MONTAJLARI ve İSTANBUL YOLCULUĞU