Gut zu Vögeln | Religious Software | The Guest Book

GERÇEK ALTINDAN YOUTUBE PLAKETİ YAPTIM!! (150.000 TL TUTTU)

GERÇEK ALTINDAN TRvision PLAKETİ YAPTIM (150.000 TL TUTTU) videomuz sizlerle. Arkadaşlar İstanbul Kapalı Çarşıda Maraşlı Kuyumculuk atölyelerinde çektiğimiz bu özel videoda kendi TRvision 1 Milyon plaketimizi gerçek altın kullanarak ürettik. Dünyada eşi benzeri olmayan bu 1 milyon plaketi çok güzel ve halis mulis altından olmuş oldu. Videomuz da saf külçe altın erittik iyi seyirler.
Fester Abdü
instagram.com/delimine0/
İrtibat & İşbirliği:
Türkiyenin En İyi TRvision Kanalı
delimine@creatorstation.com

YORUMLAR

  • Yine Dünyada ilk kez yapılmış bir videoyla karşınızdaydık sizlerde like atıp paylaşarak destek vermeyi çok görmeyin 😊😊

    Deli Mi Ne?Deli Mi Ne?14 gün önce
    • #DeliMiNe altın mı nası aldın nerden aldın

      hello e.hello e.Gün önce
    • Abi merak etme elimizden geleni yaparız

      Eko_ ChannelEko_ ChannelGün önce
    • Abi çok güzel olmuş😛😍😍😍

      Ahmet M. merciAhmet M. merciGün önce
    • caldınmı sen eminim

      BEKIR AFŞARBEKIR AFŞAR3 gün önce
    • Aynen öyle

      sercan Şafaksercan Şafak4 gün önce
  • abi sen bunu yaptın da yutup dedemesin a bunun plaketi var hemde gerçek altından vermeyelim ozaman dedemesin

    muhammed talha cömertmuhammed talha cömert7 saatler önce
  • Lan orospusu sen kendini zenginmi sanıyon

    menofen yldrmenofen yldr7 saatler önce
  • bak hele Allahın İşine ya

    terlikterlik8 saatler önce
  • 150 bın tutu dıyo ama 1 kılosu 250 bın ? bırı acıklayabılır mı ? kjagshdfvasjd

    Ramadan KURTRamadan KURT8 saatler önce
  • Bu senin youtube yi çekememezliginden kaynaklı

    EĞLENCE DOKTORLARIEĞLENCE DOKTORLARI8 saatler önce
  • abı allah sıze kaza bela vermesın sızın saynezıde yuzumuz adam gıbı adam goruyor

    hasan ali kösehasan ali köse9 saatler önce
  • yalan altın çok serttir o lastik gibi o ney öyle

    İVMO-melik_yagiz PRO_KARAKAYAİVMO-melik_yagiz PRO_KARAKAYA9 saatler önce
  • abi keşke altını safken kullansaydın

    Berkant YaşarBerkant Yaşar9 saatler önce
  • Seni seviyorum ebu A boneyim sen enes batur gibi küfür etmiyom bu enes bokkkkkkk

    pro kafa babasipro kafa babasi10 saatler önce
  • 2 milyona doğru...

    Irmak ErolIrmak Erol10 saatler önce
  • Reis Maraş’a mı geldin video izleyecek vaktim yoktu açıklamayı okudumn kb ben maraşlıyım tek madalyonlu şehiriz

    Alperen AhmetoğluAlperen Ahmetoğlu11 saatler önce
  • mertcan bahar gibi oldu amk

    OwnerOwner13 saatler önce
  • Allah belanı varsın o parayla bi insanı doyururdun

    Mirac OzturkMirac Ozturk14 saatler önce
  • O para ya varya canım acıdı !!!!!

    GARİP 3LÜGARİP 3LÜ14 saatler önce
  • Ben yaptım oldu ve bu Gr indirimli kargo fırsatları için tıklayın bağlantısıyla görünümler arası geçiş yapabilirsiniz ve tim bilgileri ve ticari sırları ifşa eden veya edebilecek ve tim bilgileri ve ticari sırları ifşa eden veya spam olarak nitelendirilebilecek en güzel aşk ve ceza da IR on ve arka planlar yapmaya karar verdim ve tim bilgileri ve ticari sırları ifşa eden veya spam olarak nitelendirilebilecek en iyi şekilde temsil eden bu Gr

    Döndü KaleDöndü Kale14 saatler önce
  • TRvision aylık 150 200 bın tl kazandırıyorlar boyle abone sayılarında daha fazla emın olun

    Baba KartalBaba Kartal14 saatler önce
  • Kanal acıyorum bu hıyara oluyorum bedava para

    Baba KartalBaba Kartal14 saatler önce
  • 1 milyon youtube plaketi gerçek altin degil

    Amil MusaeffAmil Musaeff16 saatler önce
  • Efso abi

    Sebahattin ÜstünSebahattin Üstün17 saatler önce
  • altın degil o 😂

    OYUN TÜNELİOYUN TÜNELİ17 saatler önce
  • O aldığın pilaket nerde herşey kurgu inanmayın bir videoda göster onu yine yalan dolansınız.

    BBG ÖĞRENCİBBG ÖĞRENCİ23 saatler önce
  • Pewdiepie elmastan yapar

    Meriç KılıçMeriç KılıçGün önce
  • Bu comguzel bi video seriyi begendim :D hocam bi tane de ordan elmas playbuton at lutfen

    Barkın KıratlıBarkın KıratlıGün önce
  • Abi 1yıl önce yapsaydın şimdi milyoner'din

    Vine çılgınlığıVine çılgınlığıGün önce
  • Senin verdiğin emeği sikeyim piç

    MEHMET YAVUZMEHMET YAVUZGün önce
  • 150.00 LİRA İLE NİNJA'NIN YAYIN ODASI GİBİ DEVASA BİR ŞEY YAPACAĞINA NEDEN TRvision PLAKETİ YAPTIN? yani gereksiz

    Bilgehan ŞenyüzBilgehan ŞenyüzGün önce
  • Orda yumurta pişirmek yumurta yari ne yangın çıkar

    gizli oyuncugizli oyuncuGün önce
  • +1

    Elif ile bağlan hayataElif ile bağlan hayataGün önce
  • Abdü abinin renk körü olduğunu anca anlayanlar +~

    Elif ile bağlan hayataElif ile bağlan hayataGün önce
  • Bu adam deli mi ne ?

    Havalı KuvvetlerHavalı KuvvetlerGün önce
  • Abiiiii çoook guzelll

    Ahmet M. merciAhmet M. merciGün önce
  • Onları topla topla

    Suleyman AkberovSuleyman AkberovGün önce
  • Bok gibi oldu mk

    Görkem AkınGörkem AkınGün önce
  • KAHRAMANMARAŞ ❤

    Berke Kaan ÖzkayımBerke Kaan ÖzkayımGün önce
  • TRvisionrlerde ne qeder pul var beleeeee😮😯😮😯😮😯

    Shamil AliyevShamil Aliyev2 gün önce
  • Altın sana fazla geldi galiba bir avuç ver bari abi 😂😂😂

    Poncik BaYRiCaNPoncik BaYRiCaN2 gün önce
  • Abi adın deli mi ne? Olduğu için deli mi sin?

    Çınar ErtürkÇınar Ertürk2 gün önce
  • Abi adin neeee

    efe yaşarefe yaşar2 gün önce
  • Helal olsun 🤣🤣

    Bilge KutluBilge Kutlu2 gün önce
  • Sen 3 milyon 750 milyar ooooo

    BağımlıOyuncuBağımlıOyuncu2 gün önce
  • Adamın o kadar parası olamaz

    Ahmet ÇamAhmet Çam2 gün önce
  • Abi altın. Yazık. Degilmi

    Atakan AdanurAtakan Adanur2 gün önce
  • 4,3.bin dislike youtube çalışanları

    Hedefimiz kızıl elmaHedefimiz kızıl elma2 gün önce
  • kanalı satsan orayı satın alırsın altınlarla.

    alparoalparo2 gün önce
  • adam 150 bin lira harcadı sizin için orda çalışanlar hep bizim için çalışıyo artık 1 like atarsını katılanlar +1

    yasin özcanyasin özcan2 gün önce
  • Çok güzel video çekiyorsun

    muhsin akçaymuhsin akçay2 gün önce
  • 1 bucuk milyonmu 150 bın tl mi ? aq bence 1 bucuk milyon sdjkalj saten 1 gram 270 tl 5000 gram desek oohhohoh

    FrequencyFrequency2 gün önce
  • 3 milyonu nerden buldun amk

    xxxdraven 48xxxdraven 482 gün önce
  • Abi oha😂

    Siyah LegoSiyah Lego2 gün önce
GERÇEK ALTINDAN YOUTUBE PLAKETİ YAPTIM!! (150.000 TL TUTTU)