Autorota 2.13 | Technology | Naagin Season 3

Haluk Levent Sosyal Medyadan Gelen Soruları Yanıtlıyor

#terletensorular
Onedio TRvision Kanalına Abone Ol: bit.ly/OnedioTRvision
Onedio Yemek Kanalına Abone Ol: 4dking.info/nameof-onedioyemek

YORUMLAR

  • Sen de hayatındaki terleten sorulara karşı önlemini al: bit.ly/2L2aC1O

    OnedioOnedio3 aylar önce
    • OSMAN SONANT VE ASLIHAN GÜRBÜZ'Ü BERABER MERKER OLARAK SORU CEVAP İÇİN ÇAĞIRIN NOLUR ONEDİO

      Enigma MysteryEnigma MysteryAylar önce
    • Murat Dalkilica sorum var ilk once Selamlar Ona sorarmisiniz kışın üşüdükde oda pantolon atinda ikinci pantolon giyiniyomu😂😂 çok merak etim??? Bu arada instegramda @_.shizofreniaa.pg

      Elvira MvaElvira Mva3 aylar önce
    • Barış Arduç gelsin💖

      ceren bozkuşceren bozkuş3 aylar önce
  • Vaybe adaşız

    Haluk MadenHaluk Maden6 gün önce
  • Barıș akarsuyu unutmayan tek sanatçısın 👏

    Ufuk KeskeUfuk Keske6 gün önce
  • Haluk Levent adamdır aksini idda eden insan değildir

    Derek HaleDerek Hale7 gün önce
  • Yuzune un uflemis gibi sadece... gercekten hic yaşlanmiyo

    hanife şenolhanife şenol8 gün önce
  • #demetözdemiresorum kendini sanem gibi hissettiğin oldu mu

    Diyorum kiDiyorum ki8 gün önce
  • Kulaklarını oynatırken şarkı söyleyebiliyor musun? Abi. 🤣🤣🤣👍 Seviyoruz seni.

    AltuğAltuğ8 gün önce
  • Bu kadar guzel bir insana boyle az sure nasil ayrila bilir? Onu dinlemeye saatlar bile yetmezken!

    Nubar NovruzluNubar Novruzlu9 gün önce
  • Eee... Başladığı gibi bitti.

    Tezay NalbantTezay Nalbant9 gün önce
  • Her zaman itidalli,her zaman beyefendi.Seni coookkkkk seviyoruz.

    Mazenef VosepsMazenef Voseps11 gün önce
  • Tolga Çevik, İlker Kaleli bekliyoruz

    Çiğdem UğurÇiğdem Uğur12 gün önce
  • #tolgaçevikgesorum abi ilk ünlü olduğunu anlayınca ilk tepkin nasıl oldu

    Belinay yıldızBelinay yıldız16 gün önce
  • 2:52 🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    Patates PatatoPatates Patato17 gün önce
  • Keşke Birsen Tezer i de alsanız ah 😊

    Raziye GürsoyRaziye Gürsoy18 gün önce
  • Adamm❤

    Mehtap GüzelMehtap Güzel24 gün önce
  • İZMİRİN DAĞLARINDA ÇİÇEKLER AÇAR!

    Özlem KarslıÖzlem Karslı25 gün önce
  • Mütevazı 💓bambaskasin sennn haluk levent✳

    HANDAN ADAHANDAN ADAAylar önce
  • ya bu adam adam yaaaaaaaa

    Kumsal SarsılmazKumsal SarsılmazAylar önce
  • ADAMIM

    Beril İdil AyvazBeril İdil AyvazAylar önce
  • 1:49 ediskim

    Hasan Duha KoçHasan Duha KoçAylar önce
  • Kralllll

    Ceyhun CanCeyhun CanAylar önce
  • Sorular hazırlanmış sırayla çekilmiş videonun yarısı kız takipcilerden yarısı erkek :/

    Dilaver Şerif KarakadıoğluDilaver Şerif KarakadıoğluAylar önce
  • Sen cok iyi bi adamsin abimm....

    Tamirci ÇIRAĞITamirci ÇIRAĞIAylar önce
  • 3:42 neden alkış sesi koyup aadamıın sesini bastırdınz !!!!!

    ProxProxAylar önce
  • Bu adamın nasil bir sürü borcu olabilir inanamıyorum hala

    MusabMusabAylar önce
  • ADAM VAR DEDİLER GELDİK...

    YORUMCUYORUMCUAylar önce
  • çok kısaydı yetmediii

    Elif KoseElif KoseAylar önce
  • Sese bakkk be

    suzan durmazsuzan durmaz2 aylar önce
  • heykelini diksek ... beton yetmez abi jflvnpvbhofjkldnsmv

    Effy.Effy.2 aylar önce
  • Adam akustikte bile müthiş

    Ege Uygar ZeybekEge Uygar Zeybek2 aylar önce
  • amca aşığım sana ya

    EllaineEllaine2 aylar önce
  • sizin ahbap derneü,ne nasıl yardımım olur yönlendirirmisiniz lütfen

    Esengül KeskinkanEsengül Keskinkan2 aylar önce
  • Mütevazi, mükemmel bir insan olduğunuz kesin :)

    Gamze TURNAGamze TURNA2 aylar önce
  • Duruşunu ve kalitesini her zaman koruyan bir insan, teşekkür ederiz soru cevap videon için.

    Zeynep İsa ArıZeynep İsa Arı2 aylar önce
  • Merhabalar, fevkalâde insan 👍

    Diamond roadDiamond road2 aylar önce
  • Adam King ya

    Hatice AydemirHatice Aydemir2 aylar önce
  • Yaaa sen bitanesinnn yaaaa

    Hazal 1995Hazal 19952 aylar önce
  • onedionun çektiği tek güzel ve anlamlı video

    DunbarDunbar2 aylar önce
  • Bi mabel matiz gelse artik hani bekliyoruz 😉😑

    Sümeyye İnceSümeyye İnce2 aylar önce
  • Hayııır, kendine haksızlık ediyorsun...

    aleyna korkmazaleyna korkmaz2 aylar önce
  • Sen Nasıl Bir Kralsın Abi.. Beton Yetmez Abi Parti Kur Oy Verelim Abi 😂😂😂

    Beyza Nur YalçınBeyza Nur Yalçın2 aylar önce
  • Dassagini yerim Haluk Abi

    TRiffle Gaming HauseTRiffle Gaming Hause2 aylar önce
  • İYİ BUNUNKİ KÜÇÜKMÜŞ İLKER 'DEN SONRA

    talhaberk16talhaberk162 aylar önce
  • Seviyorum ❤️

    ry1903ry19032 aylar önce
  • Gökhan Özoğuz gelsin nolurr

    ecem metinecem metin2 aylar önce
  • Çok seviyorum ya snei 😍😍

    Şevval ÇilaliŞevval Çilali2 aylar önce
  • 1080 P izlediğim yegane videolardan severek izledim💞

    Gülizar HititGülizar Hitit2 aylar önce
  • bu adami cok seviyorum 29 eylulde konserine gidiceeemmm

    aes sekaiaes sekai2 aylar önce
  • Haluk Babaaa

    Seren NefesSeren Nefes2 aylar önce
  • Hayatımda tanıdığım en tevazökar adamm. Kralsın abiiii

    Herodot ___Herodot ___2 aylar önce
Haluk Levent Sosyal Medyadan Gelen Soruları Yanıtlıyor